Redosljed podtema petog razreda – 2019./2020.
Likovna kultura popis tema petog razreda – šk. god. 2019./2020.
LK/Tema prva : Slika, pokret, zvuk i riječ / 10 sati (rujan, listopad, studeni)
LK/Tema druga : Čovjek iznutra i izvana / 8 sati ( studeni, prosinac, siječanj
LK/Tema treća : Gradim svijet / 8 sati (veljača, ožujak)
LK/Tema četvrta : Osobno i društveno / 6 sati (travanj/svibanj)
LK/Komb. dviju Izbornih tema: Zajedno smo različiti/ Umjet. i zajednica – 2 sata (lipanj)
Likovna kultura/ Redosljed podtema petog razreda
1/2 Uvod u predmet, tematsku nastavu i prvu temu predmetnoga kurikuluma/……. Multidimenzionalna igra u prostoru: Obik, zvuk, pokret, riječ
3/4 Vizualizacija glazbenih tema plohom i bojom
5/6 Strip – pokret, vrijeme, ozvučivanje
7/8 Oblikovanje kazališne lutke (plošno istanjenom masom)
9/10 Oblikovanje kazališne lutke (i animacija)
11/12 Stop animacija
13/14 Omjeri u portretu i figuri u likovnoj umjetnosti (Rekompozicija djela Princ od ljiljana i F. Plautilla)
15/16 Vizualizacija emocionalnog – Izražajnost boje
17/18 Krajolik subjektivnog (i djela VVG)
19/20 Znak, simbol, značenje/ Atributi moći ( kao slikarska izvedba) (ili kiparska varijacija podteme: oblikovanje četveron. život. figure ugrožene vrste)
21 /22 Organizacija životnog prostora – tlocrt
23/24 Konstrukcija u arhitekturi – građa i funkcija oblika
26/26 Oblikovanje (uređivanje) životnog prostora (Masa i prostor u arhitekturi – izvana/ iznutra: uloga svjetla, boje, površine)
27/28 Materijali kojima (i kako) gradimo danas /održivo i suvremeno – održivo a suvremeno/
29/30 Internet i ja – osobne potrebe i društvene mreže, privatno i javno /rekompzicija, piktogram plakat/
31/32 Planet i ja (lokalno/globalno i prioritetno, grafika, projekt)
33/34) Planet i ja (lokalno/globalno i prioritetno, grafika, projekt )
35/36 Zajedno smo slični/ Zajedno smo različiti (istraživanje, izvanučionička nastava – ETnM, izvedba plakata naslova podteme)
Podteme planirala D. Antolović, kolovoza 2019.