European Heritage Project : (re)motivating pupils through its knowledge, its preservation and its value

European Heritage Project : (re)motivating pupils through its knowledge, its preservation and its value

Projekt EHP 19/21 koordinira škola Collège Albert Camus iz Troyesa u Francuskoj ( http://sepia.ac-reims.fr/clg-camus/-spip-/). Planirano trajanje projekta je od 1. rujna 2019. godine do 31. kolovoza 2021. godine, a uz našu školu partner škole projekta su  IES Serra d’Irta iz Alcalà de Xivert u Španjolskoj ( http://mestreacasa.gva.es/web/iesserradirta) te škola GO! athena campus Pottelberg iz Kortrijka u Belgiji ( http://www.athena-school.be/onze-school/campus-pottelberg).Učenici i učitelji uključeni u projekt će učiti iz različitosti, graditi interkulturalni stav prema europskoj baštini i otkrivati vrijednosti građanina Europske Unije. Projekt će omogućiti uspjeh svim polaznicima čime će doprinijeti smanjenju ranog napuštanja školovanja.

Ciljevi projekta su:

  • Učiti iz različitosti: upoznati kulturu i običaje partnerskih škola, upoznati svakodnevni život u državama partnerskih škola, otkrivanje Europske kulturne raznolikosti, razumijevanje teme ranog napuštanja školovanja i otkrivanje novih metoda učenja
  • Stvaranje interkulturalnog pristupa prema Europskoj kulturnoj baštini: poboljšati komunikaciju na engleskom jeziku i upoznati druge europske jezike, izgraditi zajedničko europsko građanstvo putem europske kulturne baštine, njezinog očuvanja i vrijednosti te jačati osjećaj pripadnosti Europskoj Uniji.
  • Omogućiti uspjeh svih učenika : promoviranje suradničkog učenja, kontinuirana evaluacija aktivnosti, motiviranje učenika za cjeloživotno učenje te ohrabrivanje učenika i učitelja na upotrebu modernih tehnologija u procesu učenja.

Projektom su planirane tri mobilnosti naših učenika ( ukupno 18 ). U siječnju 2019. u Francusku, u svibnju 2020. u Španjolsku te u listopadu 2020. u Belgiju. U projektu sudjeluju učenici 5.d, 5.g, 7.b i 7.e razreda. Učenici koji će redovito pohađati sve aktivnosti projekta te izvannastavnu aktivnost Hrvatska, a svjetska će biti nagrađeni putovanjem.Aktivnosti uključuju snimanje dokumentarnih filmova, proučavanje krajobraza i povijesnog nasljeđa, debatiranje, ekološke aktivnosti i sl.

Finalni proizvodi projekta su online letak ” Touristic Guide for Teens ” s  evolucijom lokalnog krajobraza, kratki dokumentarni filmovi o povijesnom i prirodnom nasljeđu, e- book o pop kulturi te manifest učenika u pokretu Youth for Climate. Projekt koordinira prof. Maja Sokač, a suradnice na projektu su prof. Sanda Mijalić, uč. Snježana Krezo, prof. Sanja Mataga i uč. Janja Kolak.

Vijesti

Koordinacijski sastanak u Francuskoj