London – grad koji svatko treba posjetiti

Posjetila sam London prije dva mjeseca i ostala sam očarana gradom. London je još bolji nego što sam ga zamišljala i zaista je nadmašio moja očekivanja. To je grad za sanjare zato što tamo snovi postaju stvarnost.

Bila sam tamo samo tri dana, stoga nisam sve mogla posjetiti, ali vidjela sam zaista puno. Znala sam da je London grad za mene već od prvog dana. Odsjela sam u hotelu blizu Westminstera. Nisam imala vremena posjetiti puno mjesta prvog dana zato što sam stigla kasno poslijepodne, ali imala sam dovoljno vremena posjetiti Trafalgar Square. Ugodno me iznenadio, pun je nezaboravnih restorana, skulptura i ima jednu jedinstvenu knjižaru koja mi se uistinu svidjela. Kupila sam puno knjiga, naravno. Čovjek koji tamo radi jako je drag te mi je preporučio neke knjige i pohvalio to što volim čitati. Ljudi u Londonu jako su dragi i pristojni. London je prepun ljudi, stoga ne budite iznenađeni ako naiđete na velike gužve. Tijekom svog drugog dana otišla sam u poznat muzej Madame Tussauds. Ljudi idu tamo da bi se slikali s voštanim figurama koje liče na poznate osobe. Meni su najdraže bile figure Kraljevske obitelji i Taylor Swift. Bila je to odlična šala za mene i moje prijatelje. Nakon toga, posjetila sam Paddington Station i kupila mnoge suvenire, ali to nije jedini razlog zašto sam otišla tamo. Putovala sam vlakom iz Londona do Oxforda. To je bio prvi put da sam putovala vlakom. Bilo je zabavno i opuštajuće, čak su dijelili hranu i piće kao u avionu. Pogled je bio nevjerojatan. Oxford je čaroban i ostavio me bez riječi. Moje je najdraže mjesto Oxford Sveučilište. Imali smo vodiča koji je trenutno student pa nam je ispričao sve o povijesti i tradicijama Oxford Sveučilišta. Bio je vrlo pristojan i zabavan. Posjet Oxford Sveučilištu jedan je od mojih najdražih dijelova cijelog putovanja. Oxford se ne nalazi daleko od Londona, samo sat vremena vlakom. Kad smo se vratili u London, otišli smo do jednog od mojih najdražih mjesta: Notting Hill. Stigla sam tamo crvenim autobusom na kat po kojem je London poznat. Bilo je tako zabavno voziti se njime! Ljudi su se činili tako malima kad sam ih gledala odozgo. Jedan od mojih najdražih filmova koji je snimljen tamo također se zove ,,Notting Hill”. Može se posjetiti i knjižara u kojoj su snimljene neki prizori iz filma. Ja nisam zato što je bila zatvorena, ali izgledala je fenomenalno. Ulica je puna odličnih restorana, a mi smo jeli u grčkom restoranu i hrana je bila vrlo ukusna. Grci su otvorili taj restoran. To je još jedna stvar koju volim: ljudi iz različitih država otvaraju vlastite restorane i kuhaju tradicionalnu hranu. Tijekom posljednjeg dana, odnosno trećeg dana, odgledala sam zamjenu stražara ispred Buckinghamske palače. Bila je ogromna gužva, stoga mi je bilo teško vidjeti pojedine dijelove, ali sam uspjela vidjeti najbolje dijelove, kao što su stražari koji jašu konje i zatim marširaju ispred palače. Nakon toga posjetila sam London Eye. Pogled s London Eyea je nezaboravan, također je i odlično mjesto za fotografiranje. Još jedna od dražih iskustava u Londonu, o kojoj se ne priča dovoljno, je predstava ,,Harry Potter i ukleto dijete” u kazalištu Palace Theater. Glumci su izvrsno glumili i priča je bila vrlo zanimljiva. Iako je trajala pet sati, isplatilo se gledati je, ali ne brinite, ima stanke. Tijekom stanke, posjetila sam dio grada o kojem se također ne priča dovoljno: Chinatown. Tamo se nalaze odlični restorani. Iznenadilo me to što se tamo ne nalaze samo kineski restorani i trgovine, već i japanski, korejski, tajlandski i mnogi drugi. Jela sam kinesku tradicionalnu hranu: kineske knedle, spring rolice i rezance. Kineska hrana je po mom mišljenju vrlo ukusna. Samo nekoliko metara od Chinatowna, nalazi se mjesto zbog kojeg sam se osjećala kao da nisam u Londonu. Tamo je bilo mnogo dućana s američkim stvarima: američkim slatkišima, suvenirima i tako dalje. To se mjesto zove Leicester Square. Nekim ljudima se sviđa, nekima ne, ali meni da. Ipak, bilo bi mi draže da je manja gužva, ali sam se zabavila. Kasnije sam pogledala drugu polovicu predstave koja je trajala dva i pol sata. Druga polovica predstave je bila uistinu emotivna i rastopila mi je srce. Sve u svemu, predstava me cijelo vrijeme držala na rubu sjedala.

Nažalost, nakon tri dana puna pustolovina, trebala sam se vratiti kući. Nadam se da ću uskoro ponovo posjetiti London jer ima još toliko mjesta koja želim posjetiti. Definitivno preporučujem odlazak u London. Mislim da mi je to najdraži grad na svijetu.